26 Eylül 2007 Çarşamba

Ödün vermeden yükselmek zor...



Fikrimin İnce Gülü ve Pusat dizilerinin genç oyuncusu Yasemin Balık, “Allah yardım etti, imkansızı başardım” dedi. Genç oyuncu Yasemin Balık, Fikrimin İnce Gülü ve Pusat dizileriyle ekranlarımıza konuk oluyor. Her oyuncunun çalışmak için can attığı usta yapımcı Osman Sınav'ın imzasını taşıyan Pusat’ta rol almaktan büyük mutluluk duyduğunu söyleyen Yasemin Balık, “Bu hayatımın en güzel şanslarından biri” dedi.


Genç oyuncu, mutluluğunu şöyle anlattı: “Kurtlar sofrası olan bir sektörde bir yerlere gelmek çok zor. Ödün vermeden bir yerlere gelmek imkansız gibi. Ancak ben Allah’ın yardımıyla imkansızı başardım, ödün vermeden mesleğimde ilerlemeye çalıştım. Çok zor günler geçirdiğim, hatta bazen ümitsizliğe kapıldığım anlar bile oldu. Ancak gerek tiyatronun, gerekse dostlarımın desteği ile yılmadım. Sonunda herkesin takdirini ve saygısını kazanan Osman Sınav gibi bir duayenin projesinde yer almanın mutluluğunu yaşıyorum.”

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sana hastayım yaw ben yasemin duy beniiiiiii

Adsız dedi ki...

Çok güzelsin çok